ICD2 a breakpointy

j s jarin.hw@gmail.com
Středa Listopad 12 14:02:09 CET 2008

Mozem iba potvrdit vlastnou skusenostou, ze breakpointy (na prograovu
pamat) aj advanced breakpointy (tie, co popisujete vy) mi funguju tak
ako maju, hoci som ICD2 naposledy pouzil pred nejakou dobou, spominam
si jasne, ako som pomocou nich ladil a nemal som nijake problemy,

Co sa tyka zvysku, nedokazem posudit, nemam po ruke nic kde by bol
18F8723 alebo podobny typ, pre ktory sa pouziva rovnaka debugging
executive, tym padom nedokazem overit Vase tvrdenie.