RE: CT a pod. Was: Re: Karta řidiče

Serych Jakub Serych@panska.cz
Středa Listopad 12 08:29:44 CET 2008

Aha omlouvam se, asi se mi to spletlo s nejakym jinym cislem. Ted koukam na
http://www.healthcare.philips.com/main/products/mri/systems/index.wpd

(byl to nejaky (uz nevim jaky presne) Phillips v Praze na Albertove) a cisla
jsou skutecne skoro o rad mensi. Skutecna hodnota by se asi dala dohledat na
tom CDcku, ale to mam doma...

Omlouvam se za mateni, uz je to skoro rok, tak uz jsem takove veci zase z
hlavy vypustil.

Jakub Serych