RE: CT a pod. Was: Re: Karta řidiče

Serych Jakub Serych@panska.cz
Středa Listopad 12 07:00:37 CET 2008

Diky za bezva vysvetleni.
Nedavno jsem na MRI byl a ackoliv jsem se na to pomerne dlouho teoreticky
pripravoval a pak jsem si uzival 12,5 T :-)), takhle strucny a pritom
vseobsahujici popis jsem nikde nenasel. Samozrejme jsem si z toho nechal
vyrobit obrazkove CDcko a to, kam az vysetrovaci techniky dospely a co a jak
dokazou zobrazit je fakt uzasne.

Jkaub Serych