OT: CENTOS a gigabitova sitovka

milan milan@bastl.sk
Středa Listopad 12 02:02:30 CET 2008

risknem to este raz:

A nieco ako "yum install kernel-devel" vam tie zdrojaky nenainstaluje
(alebo "yum install kernel-devel-2.6.18-92.1.17.el5", podla verzie
kernelu, inac ma snahu nainstalovat najnovsi dostupny)? alebo stiahnut
kernel-devel rpm (kernel-devel-2.6.18-92.1.17.el5.rpm, podla verzie
kernelu) a nainstalovat ho?

milan