Re: CT a pod. Was: Re: Karta řidiče

Miroslav Šinko sinkomiro@gmail.com
Středa Listopad 12 01:54:13 CET 2008

>CT funguje na principu zareni - vetsinou roentgenoveho (necim zareni
>projde, necim neprojde), zatimco MR funguje na principu silneho
>magnetickeho pole (ovlivnuje pohyb vodikovych iontu v bunkach).

Vdaka, to magneticke pole som tak nejak chapal, len som nerozumel,
preco musim mat 20min v sebe napichnutu ihlu s kontrastnou latkou
(odpadavam, ked mi niekto narusa telesnu integritu napr. tou ihlou
[naschval nedam usmievacika]). No este si o tom volaco nastudujem :-)

miro

Dňa 12.11.2008, Miroslav Šinko <sinkomiro@gmail.com> napísal(a):