Re: Karta řidiče

Galloth lordgalloth@gmail.com
Úterý Listopad 11 18:32:51 CET 2008

No to ano, ale to mu prece nikdo neprokaze jen tim, ze tu kartu u nej
najde. Ma otazka byla myslena spise timto smerem. Je nejaky problem s
tim, kdyz u ridice tu kartu najdou? Musi mu jeste prece prokazat, ze
to byl on kdo na ni jel a podobne veci (ridic uz musi jet na druhou
kartu a navic mu musi byt dokazano ze jel i na tu prvni).