blokovany com port pod WXP pro DOS programy

Jirka MWW jirka.mww@gmail.com
Úterý Listopad 11 17:09:13 CET 2008

Samozřejmě, i o přeinstalaci uvažuji, ale rád bych tomu přišel na kloub.
Mám totiž hrůzu z toho, že se to samé stane i na jiném počítači.
Některé z těchto programů používáme pro čtení dat ze sportovních stopek
a tím že jsou to jen čisté EXE  soubory, dají se rychle spustit např. na
notebooku,
který je právě k dispozici. U takových by ale přeinstalce OS někde na horách
byl fakt problém. Navíc lidi k tomu někdy nemají ani administrátorská práva.
Budu pátrat dál, teď už je spíš taková otázka cti.  Svůj okamžitý problém
jsem vyřešil oprášením počítače s W98, na kterém to samozřejmě funguje bez
problémů.

Samozřejmě uvítám od členů konference jakékoli další náměty jak v
diagnostice tohoto problému
 pokračovat.