Teď už znalost managementu jakéhokoliv PHY čipu WAS: Re: PHY čip DP83848I - máte zkušenosti?

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Úterý Listopad 11 16:23:44 CET 2008

Tak skutečně podle osciloskopu je přes strap piny čipu vnucena adresa 0 což
jej přepne do MII isolate mode, kdy se vůči MII sběrnici jeví jako vysoká
impedance.
Dokonce tak není kvůli internímu PULL-DOWNu ale mám tam normálně extra
PULL-DOWN odpor, tak jak byl na tom původním eval kitu, který ovšem používal
jiný phy čip.
Aby toho nebylo málo, je to 1206 odporová síť a ten jeden odpor samostatně
neodpojím.

Naděje pro to abych nemusel dělat nějaký brutální zásah do desky se skrývá v
tomto textu.
"When in Isolate mode, the DP83848I will continue to respond to all management
transactions." Což znamená, že by se mělo dát vypadnout z toho isolate režimu
správným příkazem na serial management lince.

Škoda že to tu píšu do dubu a nikdo kdo pro to kus kódu psal se neozývá.

Jakub Ladman