blokovany com port pod WXP pro DOS programy

Tomas Chvatal tchvatal@ezop.cz
Úterý Listopad 11 10:21:02 CET 2008

No fuj. To je reseni ? Pak uz se nikdy nedozvi (a my s nim) co to zpusobilo
a az se mu to stane
za tyden znova, bude te proklinat :-).

s přáním hezkého dne
Tomáš Chvátal
EZOP Praha s.r.o.
tel./fax.: 257320853
tel.: 257320555
tel.: 257320403
www.ezop.cz
tchvatal@ezop.cz

----- Původní zpráva -----
Od: "Jaroslav Buchta" <jaroslav.buchta@gmail.com>

Neni nakonec preinstalovani WXP nejjednodussi reseni? Obcas to neuskodi, mam
v tom praxi ;-)
Pro priste prakticke rady:
- pro system a programy specialni oddil C:
- pro data dalsi
- dalsi servisni FAT32 32GB, nebo externi, pokud to zalohovaci SW podporuje
- zalohovat systemovou oblast extra, casto, jako celou partition
- ve specialnim adresari na servisni oblasti uchovavat instalace vsech
instalovanych programu (nebo na externim disku)

Reinstalace systemu a programu je pak otazkou nekolika salku kavy pri
shlednuti oblibeneho filmu ;-)

Pri te prilezitosti otazka: - nedari se mi potlacit prepinani klavesnice do
CZ QWERTZ, kdyz odstranim a necham jen QWERTY, funguje to do restartu, pak
jsou zase obe varianty a na Alt+Shift se prepina ta, co mi nevyhovuje...
Jeste se mi to nestalo, netusite, v cem je problem? Nez se pustim do
reinstalace.... ;-)