8 galvanicky oddelenych analogovych vstupov

j s jarin.hw@gmail.com
Úterý Listopad 11 10:18:57 CET 2008

Vzhladom k tomu, ze v mailovej schranke nevidim odpovede od panov,
ktori sa uz vyjadrili, upresnil by som, ze diferencialnym zosilnovacom
to zrejme riesit nepojde, pretoze zakaznik mieni merat na roznych
miestach relativne zlozitej vysokonapatovej konstrukcie, napatia
zhruba 500V voci zemi (pre mna je vysoke napatie vsetko nad 50V), v
najnepriaznivejsom pripade 1kV napatie vstup voci vstupu. Na nich
treba merat napatia radovo jednotiek voltov, rozlisenie 10-bitoveho
A/D prevodnika staci. Bohuzial zakaznik zatial sam presne nevie, co
chce (ako to byva zvykom) a ja by som sa chcel pripravit roznymi
variantami.

Zda sa, ze z toho vyjde nakoniec 8 modulov, kde v kazdom z nich bude
jeden maly 8-nohovy MCU, jeden izolovany DC/DC menic, a jeden alebo
dva optocleny - komunikacia cez USART, druhy optoclen by bol pre
spustenie merania (ale nemusel by byt). Nieco ako PC817 je zrejme dost
pomale, ale meranie nebude prebiehat tiez prilis rychlo - zhruba
kazdych 5 sekund prescanovat vsetkych 8 vstupov, takze vyhovie.

Vidi niekto v takomto usporiadani nejaky zasadny problem?

Dňa 11. november 2008 9:39, j s <jarin.hw@gmail.com> napísal/a: