8 galvanicky oddelenych analogovych vstupov

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta@gmail.com
Úterý Listopad 11 09:54:59 CET 2008

Ja bych tam dal 8 DC-DC menicu, 8 miniaturnich MCU (treba ATTINY), 8 uplne
obycejnych optronu a chytal periodicky vysilanou hodnotu na 8mi vstupech
normalniho MCU. (neco jako SW UART, muze to byt IMHO dost pomale). Ty
oddelene MCU muzou uz delat I filtraci a treba tim zvysit rozliseni.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of j s
Sent: Tuesday, November 11, 2008 9:40 AM
To: HW-news
Subject: 8 galvanicky oddelenych analogovych vstupov

Dobry den, kolegovia

potrebujem vyriesit problem osmych galvanicky oddelenych vstupov k MCU (s
osmymi analogovymi vstupmi). Vstupy musia byt galvanicky oddelena aj
vzajomne. Merane napatia budu jednosmerne (pomaly sa meniace, zmena nie viac
ako par percent za sekundu).

Islo mi o to, ci sa toto da vyriesit osmymi analogovymi vstupmi, ktore budu
od MCU oddelene na analogovej strane (tzn. osem izolujucich linearnych
zosilnovacov) a ich izolovane vystupy viest na analogove vstupy MCU, alebo
by bolo vhodnejsie vziat osem malych A/D prevodnikov (alebo malych MCU s A/D
prevodnikmi) a izolovat optoclenmi na digitalnej strane?

Predpokladam ze izolacia na analogovej strane bude mat horsiu linearitu a
odstup od sumu ako izolacia na digitalnej strane, ale zas by to mohlo byt
lacnejsie (ale pri cene linearnych optoclenov mozno ani nie). Je zrejme, ze
takyto problem uz riesilo mnoho ludi... ma s tymto niekto prakticke
skusenosti, o ktore by sa chcel podelit, pripadne nejake navrhy, ako by sa
to dalo vylepsit/zmenit?

js