OT: CENTOS a gigabitova sitovka

milan milan@bastl.sk
Úterý Listopad 11 08:11:03 CET 2008

Nedavno som to riesil pre Centos 5.1 a 5.2

Hlavne zabudnite na drivery distribuovane s kernelom, stiahnite a
nainstalujte drivery z www.realtek.com.tw. V standardnej distribucii by
to mal pokryvat driver pre 8169 (modul r8169), ale ten je dost chybovy,
a v starsich kerneloch mozno nepodporuje vsetky cipsety.

1. stiahnite si drivery pre 8111/8168 ale aj pre 8169 - ten druhy preto,
aby sa system nesnazil pouzit nespravny driver
2. rozbalte ich
3. v kazdom spustite make ; make install
4. depmod -a
5. reboot

a potom sa uvidi

milan