blokovany com port pod WXP pro DOS programy

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta@gmail.com
Pondělí Listopad 10 22:26:52 CET 2008

Neni nakonec preinstalovani WXP nejjednodussi reseni? Obcas to neuskodi, mam
v tom praxi ;-)
Pro priste prakticke rady:
- pro system a programy specialni oddil C:
- pro data dalsi
- dalsi servisni FAT32 32GB, nebo externi, pokud to zalohovaci SW podporuje
- zalohovat systemovou oblast extra, casto, jako celou partition
- ve specialnim adresari na servisni oblasti uchovavat instalace vsech
instalovanych programu (nebo na externim disku)

Reinstalace systemu a programu je pak otazkou nekolika salku kavy pri
shlednuti oblibeneho filmu ;-)

Pri te prilezitosti otazka: - nedari se mi potlacit prepinani klavesnice do
CZ QWERTZ, kdyz odstranim a necham jen QWERTY, funguje to do restartu, pak
jsou zase obe varianty a na Alt+Shift se prepina ta, co mi nevyhovuje...
Jeste se mi to nestalo, netusite, v cem je problem? Nez se pustim do
reinstalace.... ;-)
-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Jirka MWW
Sent: Monday, November 10, 2008 10:12 PM
To: HW-news
Subject: Re: blokovany com port pod WXP pro DOS programy

Tak bohužel.  Soubory config.nt a autoexec.nt jsou v pořádku.
Cofig.dos a autoexec.dos jsem nenašel, asi je vůbec nemám.
Obnovení systému bezpečně před datum, kdy k problému došlo taky
nepomohlo. Nedal by se ten "virtual DOS machine " nějak přeinstalovat, aniž
by
se musely přeinstalovávat celé WXP ?