Inteligentni fotoramecek

Serych Jakub Serych@panska.cz
Pondělí Listopad 10 16:33:51 CET 2008

Chtel bych si domu na zed povesit jakysi inteligentni fotoramecek.

Chtel bych, aby si to samo periodicky odebiralo odnekud z domaci site obrazky
z alb, a pak je to po nejaky cas pseudonahodne stridalo a pritom k soucasne
mnozine pribiralo z alb pomalu dalsi a nejstarsi naopak prestavalo
zobrazovat.
Idealni by bylo, kdyby to navic umelo nejaky one touch hodnotici system (kdyz
jdu zrovna kolem a obrazek se mi libi, dotknu se vpravo, kdyz se mi nelibi,
dotknu se vlevo nebo neco takoveho), ktery by dokazal hodnoceni v nejake
podobe predat zpet k album obrazku.

Predstavoval jsem si, ze sezenu neco, co komunikuje WiFi a treba to pojede na
nejakem malem Linuxu, a ja si to pak budu schopen priohnout k obrazu svemu, a
hlavne jsem si predstavoval, ze trh bude takovymi vecmi zaplaven.

Kdyz jsem ale o vikendu kolem toho trochu brouzdal, zjistil jsem, ze zarizeni
s WiFi je jak safranu, a o nejakem Linuxu samozrejme nikde ani zminka.
Vetsinou proprietarni systemy, ktere lze tak maximalne donutit, aby obcas
stahly nejaky random obrazek z Gallery serveru daneho vyrobce.

Tak me napadla varianta B, udelat to z nejakeho vyprodejniho notebooku.

Neresil jste nekdo nebo nechystate se resit neco podobneho?

Jakub Serych