Ceny procesoru od Silabs a běžne dostupné typy

Fanda Kopriva info@elektronikavyvoj.cz
Pondělí Listopad 10 12:45:22 CET 2008

Tento program jsem nikdy nezkousel ,ale programovat se da z SI IDE.
Nainstalujete se Silicom Laboratories IDE.
V menu Option - Connection options zvolite typ programatoru (RS232 nebo
USB).
V menu Debug - Connect  pripojite programator.
V menu Debug - Download Object File vyberete  soubor  a  spustite
programovani. (Je tam i volba HEX)
V menu Debug - Disconnect  odpojite programator. tot vse.
Navic muzete resetovat procesor , vycitat registry ,krokovat program atd.
    Fanda