navrh vstupu ADC

Andrej Jancura hw_aj@zoznam.sk
Neděle Listopad 9 14:49:41 CET 2008

Ahoj,

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Lubos Medovarsky
Sent: Saturday, November 08, 2008 10:10 PM
To: HW-news
Subject: Re: navrh vstupu ADC

Andrej Jancura wrote:
> Ahoj,
>
> Ides na to od konca... Skus si najprv pozriet ako mas realizovane tie
> vystupy zariadeni, ci charakteristiky snimacieho prvku. Pokial tam mas
ofset
> povedzme 1-5mV@25C ci par radov menej, tak na ten tvoj rozsah na ADC
zabudni
> a zbytocne si nekomplikuj zivot...

Ved prave... jedno stare analogove zariadenie ma na vystupe rozsah
asi 10 mV, stabilitu nepoznam, ale nech je takmer akakolvek... preto
som na zaciatku uvazoval nad celym rozsahom. Zrejme bude lepsie
pridat za toto zariadenie osobitny zosilovac a zjednodusit tak
narocneho navrhu na strane prevodnika.

Kazdy OZ ma svoj drift a ofset, ktory musis skalibrovat. Aj ten na vystupe
toho zariadenia.

PS: este sa pre istotu pozeram do DS AD7710, aby som neplacal
nezmysly... lepsi je kvoli moznosti symetrickeho napajania?

Mas dobry postreh. Tym padom mas vacsiu slobodu pri rieseni vstupnych
obvodov. Som si este spomenul, ze AD7712 ma priamo vstup na meranie 10V.

A.