Chlazeni v PC - lze jen jeden verak ?

Snehulak snehulak@gmail.com
Neděle Listopad 9 12:16:36 CET 2008

Urcite . Nereste nic jineho . Ja mam treba C2D E6750 2.67Ghz standardni takt
. Jelikoz mam PC v obyvaku snazil jsem se vyresit PC tak aby bylo tiche .Mam
dobre usi a vadi mi i pomalu tikani hodin . Stacil nejaky chladic od znacky
Zalman a CPU i kdyz je pretaktovane na 3.4Ghz je naprosto tiche . Vetrak
vetsinou jede na nejnizsi otacky a kdyz je ve hrach dlouhodobe hodne
zatizene tak jde slyset jemny sum . Nic jineho . Dalsi vetrak mam 12cm
pripojenych na 5V ven ve skrini ktery chladi chipset a pevne disky . Nic vic
a pritom je to vykonne pc a uplne tiche.

snehulak