blokovany com port pod WXP pro DOS programy

Jirka MWW jirka.mww@gmail.com
Neděle Listopad 9 11:19:43 CET 2008

Zkoušel jsem všechno co píšete, port odinstalovat a znovu nainstalovat.
Samozřejmě reboot.
Echo com1 v dos shellu napíše  com1 na nový řádek, jinak nic.  Nevím, co
myslíte tím xxx .

Asi vím, jak k tomu došlo :  Měl jsem spuštěný terminál Teratherm pod WXP na
COM1. Pak jsem v jiném okně
pustil Turbo Pascal 6.0 a spustil program, který se taky obrací na COM1. Ten
běžel normálně , ale na com1
ven nic nešlo. Sám se ale tvářil, že je všechno v pořádku a že data odešla.
Pak jsem přišel na to, že mám puštěný ten terminál.  Od té doby nic  nejde,
ať dělám co dělám.
Vypadá to, že emulátor  DOSu ve WXP  usoudil , že COM1 je nedostupný a
zaznamenal si to někam
navždy.  Snad do registru ? Zkoušel jsem i jiné programy pod DOS s přístupem
na COM1 a nejde nic.
Všechny terminály  co běží pod WXP fungují normálně.