Konektor RJ45

Jiri Foldyna jiri.f@avizo.cz
Sobota Listopad 8 23:51:01 CET 2008

> Dnes jsem videl v Lidlu propojeni pocitacu pres elektrickou
> sit - jsou to dve krabicky,
> na jedne strane maji vidlici pro zapojeni do zasuvky 230V a
> na druhe strane konektor
> RJ45 a stoji asi 1900Kc. Mate nekdo zkusenost jestli by to
> mohlo vyresit muj problem
> jak pripojit pocitac z mistnosti kde jej chci mit do
> mistnosti kde prijimam wifi signal
> a netahat k tomu zadne dalsi draty

Dobrý den,
mohu posloužit čerstvou zkušeností s adaptérem OVISLINK AirLive HP-3000E.
Pokud byly adaptéry na stejné větvi rozvodu, bylo vše naprosto bez problému,
ping okolo 8 ms. Pokud byly v cestě jističe nebo hodiny, přestalo to
fungovat. Doporučuji půjčit a vyzkoušet tam, kde chcete použít, jinak to
mohou být vyhozené peníze. Používám WiFi, ale kdybych měl oba počítače za
jedním jističem, tak bych si to nechal. Nemám k dispozici dlouhodobé
zkušenosti, ale kolega, který mi je půjčil na vyzkoušení, je používá doma
dva měsíce a zatím naprostá spokojenost.

JF