blokovany com port pod WXP pro DOS programy

Jirka MWW jirka.mww@gmail.com
Sobota Listopad 8 23:36:33 CET 2008

Dobrý den,
stala se mi taková věc, se kterou si nevím rady. Mám několik programů ,
napsaných v Turbopascalu 6.0
a používajících Com porty. Obsluha je napsaná slušně přes DOS funkce. Až do
včerejška mi to regulérně
fungovalo  i pod WXP.  Po ladění nějakých úprav v jednom z těchto programů
přestaly všechny tyto programy
( DOS ) přes com1 komunikovat.  Port je HW v pořádku, s několika různými
Windows terminály chodí bez problémů.
Vypadá to, že ten DOS emulátor pod WXP se na com porty už nedostane. Nevíte
někdo, jak to odblokovat?
Je to  docela velký průšvih. Neraďte prosím žádné "otevírače" přístupů přímo
na porty, to opravdu není potřeba,
na jiných počítačích s WXP ty programy chodí bez problémů taky. Tady se
jedná zřejmě o nějaký
záznam v registrech, či co.

Díky předem za každý tip.

--