dutnavko-rezistorova logika po druhe

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Sobota Listopad 8 22:45:28 CET 2008

ano mas pravdu, predtym sa to zpalovalo kladnym pulzom, ale relativne
velkej amplitudy. Tak som pochopil aj funkciu z toho patentu. Dnes som s
tym laboroval a na kladny pulz sa to uz nechcelo preklopit :-/ Na
zaporny to ale zacalo preklapat uplne spolahlivo :-)))
Uloha odporu medzi 1 a 2 (ak som spravne pochopil) je taka ze udrziava
napatia na tlejivkach tesne pod/nad zapalovacou urovnou. Bez toho odporu
je to astabilne a  osciluje... Skusim nad tym este porozmyslat.