Chlazeni v PC - lze jen jeden verak ?

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Sobota Listopad 8 21:35:11 CET 2008

Tomáš Koželuh napsal(a):

>Jenže přes ten zdroj a potažmo CPU pak půjde teplo z chipsetu, který dnes
>topí nemálo, z HDD, to je snad ještě horší než chipsety a případně z dalších
>karet. Takže přes CPU se bude protahovat teplota cca 40-60°C, samotný CPU se
>pak dost těžko bude chladit při takové teplotě.

Jo, ale disk chladim do boku skrine ( zvenci je zebro) a chipset je
uplne studenej. Pak jde na CPU studeny vzduch a  cele odsava  to fofrník
ze zdroje...
Kdybych v tomhle usporadani mel zdroj nakore, uz budu muset dat fofrník
i na CPU :-(

>Kdyby tento systém byl tak skvělý, tak by ho pravděpodobně používali všichni
>výrobci case, naopak od těchto case se naprosto upustilo a snad nikdo je už
>nevyrábí.

To je pravda, nastalo to pravdebodobne s tim, jak se vice zahrivaji
chipsety a procesory....

>O pohodlí jakékoliv montáže, když zavazí zdroj, ani nemluvě.

S tim pristupem je to take fakt...