Chlazeni v PC - lze jen jeden verak ?

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Sobota Listopad 8 21:29:57 CET 2008

Jenže přes ten zdroj a potažmo CPU pak půjde teplo z chipsetu, který dnes
topí nemálo, z HDD, to je snad ještě horší než chipsety a případně z dalších
karet. Takže přes CPU se bude protahovat teplota cca 40-60°C, samotný CPU se
pak dost těžko bude chladit při takové teplotě.
Kdyby tento systém byl tak skvělý, tak by ho pravděpodobně používali všichni
výrobci case, naopak od těchto case se naprosto upustilo a snad nikdo je už
nevyrábí. O pohodlí jakékoliv montáže, když zavazí zdroj, ani nemluvě.