Vnitřnosti z MacBook 190 k dispozici

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Sobota Listopad 8 20:29:13 CET 2008

Zdravím,
  pří úklidu jsem tu narazil na stařičký notebook MacBook 190, který jsem před
nějakou dobou dostal. Zjistil jsem, že většina plastu za ta léta nějak
zpuchřela nebo depolymerizovala a kryty se prostě rozpadly na různě velké
kousky, takže už to vůbec nedrželo pohromadě (ani trochu, prostě displej se
oddělil, baterie odpadla atd. Tak jsem tomu pomohl šroubovákem a vysvobodil
ten zbytek. Pak jsem to jen tak na stole rozložil, popropojoval - a ono to
bootlo!
  Pokud by někdo měl zájem o tyto díly, tj. motherboard (krásná MC68LC040/33),
harddisk 500 MB :-), floppy, touchpad, funkční černobílý LCD asi 640x480,
klávesnice, myš (externí jednotlačítková), tak ať se ozve, může to dostat.
Baterie je nefunkční a adaptér si ponechám, zdroj 24V/2A se vždy hodí.
  S pozdravem "sběratelství zdar"
    Pavel Troller