upgrade PC

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Sobota Listopad 8 17:42:16 CET 2008

Tenhle argument už jsem zaslechl z více míst...
Mě se zdroj naproti CPU libil, dokazalo to lepe "odsat" teplo z chladice
procesoru. Dokonce si pamatuju u me P III /1,GHz, ze jsem na chladici
procesoru sundal ventilator  a  nechal fucet  jen ten ve zdroji.

Ted se dava zdroj nahoru a do boku skrine ( naproti procesoru) se dava
dalsi ventilator.  Pripada mi to jako postavene na hlavu.
Ale asi je to tak dobre, protoze nove case maj bez vyjimky ventilator
jen nahore :-(
JaKub