PIC24 - PMP bus

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Sobota Listopad 8 15:57:44 CET 2008

Myslel jsem podporu pro promene - chci mit ulozene pole v externi pameti.

Prave se divam na PIC24 a mam skromny dotaz:
PIC24 na 20MHz jede stejne rychle jako PIC18 na 40MHz?

Michal Gregor

  ----- Original Message -----
  From: Petr Zahradnik
  To: HW-news
  Sent: Saturday, November 08, 2008 1:43 PM
  Subject: Re: PIC24 - PMP bus

  Puvodni zprava ze dne 8.11.2008 od Michal HW:

  > Zdravim, pouzivate nekdo PIC24?

  Ano, pouzivam.

  > Zkouslei jste PMP sbernici?

  Ano, zkouslei :-)

  > Divam se na C od Hitechu a zda se ze tam pro to neni zadna podpora.
  > A co Microchip a jejich PIC24? Umi pracovat s externi pameti
  > pripojenou pres PMP rozhrani?

  Jasne, ze umi. Ja s tim ovladam barevny LCD napojeny paralelne.
  Prepisoval jsem to rizeni pred par mesici z jejich Microchip Cecka do
  meho CCS Cecka.

  Ale ta obsluha je trivialni, precti si poradne ten datasheet, proste v
  konfiguraci nastavis vhodny rezim a chovani. Pak uz jen sypes data na
  konkretni port, kde PIC sam generuje potrebne ridici signaly.

  Petr Zahradnik, pocitacovy expert

  Petr Zahradnik, Computer Laboratory
  Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
  ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz