navrh vstupu ADC

Lubos Medovarsky lubos.medovarsky@accelera-networks.com
Sobota Listopad 8 15:46:01 CET 2008

Zdravim konferu,

okolnosti ma nutia riesit analogarinu a kedze som skor
informovanejsi programator, potreboval by som poradit.

Potrebujem merat v ADC pomale priebehy napatia (do 10 Hz),
rozsahy 10mV az 10V s rozlisenim aspon 16 bitov v najnizsom
rozsahu, vstup by mal byt (po moznosti) bez ohladu na polaritu.

AD prevodniky mam kupene AD7714Y:
http://www.analog.com/en/analog-to-digital-converters/ad-converters/ad7714/products/product.html
ale nebranim sa navrhom ohladom pouzitia ineho typu.

Za referenciu ADC som predbezne zvolil 2,5 V z ADR391:
http://www.analog.com/en/references/voltage-references/adr391/products/product.html

Samotne AD7714 zvlada zosilnenie do 128x, co by malo stacit
vzhladom na pozadovane rozlisenie (najmensi vstupny rozsah
10 V / 128 = 78,125 mV pri 24b, tj. strata 3 bitov pri rozsahu
cca. 10 mV).

Uvazujem na vstupe 10 V~ po prepatovej ochrane pokracovat
delicom napatia v pomere 4:1 (na 2,5 V~) a low pass RC filtrom
do cca 15 Hz, co by malo pre tieto potreby plne stacit.

Potrebujem nakopnut, akym sposobom rozsah zo vstupu prisposobit
vstupu prevodnika, coho sa vyvarovat, pripadne odkaz na vzorove
riesenie.

Dakujem vsetkym.

Lubos