MCU Z8F6423 a registr Option

pavlp pavel pa-vep@atlas.cz
Sobota Listopad 8 12:09:14 CET 2008

Mám na začátku programu makro
#include <eZ8.h>
FLASH_OPTION1 = 0xBF;
main ()
{

makro #define FLASH_OPTION1  rom char at(0x0) flash_option1
je v eZ8.h
Po kompilaci a při nahrávání přes ZDS smart cable to zařve. že bude měnit Config, ok, po nahrátí a cca několika sekundách, watchdog zabere, provede reset jak chci. Jenže po resetu už wtd nezabere a program pokračuje, což je špatně , kdž wtd neošetřuji sekvencí 0x55 0AA

Díky.
Pavel

vývoj software   http://visualprog.cz