upgrade PC

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Sobota Listopad 8 11:33:11 CET 2008

Na beznou praci s XP staci 1GB RAM a integrovana grafika.
Pokud chcete poradnou masinu, tak asi procesor Core 2 DUO, novejsi kousky ( Penryn 45nm). Ted prichazi novinka Intel procesor i7, ale je drahy a jeste k tomu hodne topi - az 120W,
Na hry to chce grafickou kartu zvlast, ale s tim nemam zkusenosti.

Do kancelare (www, maily, ucetnictvi) jsem ted daval obycejny Celeron - jedno jadro, ale novejsi architektura Core: (Napriklad INTEL Celeron 430) Je to dostatecne rychle,  za dobre penize. a hlavne to moc nezere proudu.
svethardware.cz - jsou tam rozbory:
http://www.svethardware.cz/art_doc-C276E251746E00B5C12574E8005D9CCB.html

Michal Gregor

  ----- Original Message -----
  From: OK1IA
  To: HW-list
  Sent: Saturday, November 08, 2008 10:52 AM
  Subject: upgrade PC

  Zdravím vás všechny a prosím o radu -. je tady hodně expertů a lidí s IT
  oboru:

  Mám v plánu provét inovaci PC pro manželku s tím, že do bedny strčím novou
  základní desku i s procesorem.
  Představuji si, že tam budou běhat WIN-XP,
  chci tam-  RAM 2GB,
              - nový HDD ( stačí kolem 100G - bude rozdělen na dvě části).
              - síťová karta
              - CD mechaniku (mám)
              - COM
              - LPT
              -USB minimálně 2x

               Zdroj ATX 250W mám ( možná i 300W )
               Klávesnici a myš mám PS2
               Monitor LCD mám
  Zatím stačí integrovaná zvukovka - případně poraďte jakou jinou tam dát (až
  přijdou vnuci a budou chtít hrát...).

  Prosím tedy o radu, co koupit. Vím, že je Vás tu hodně co se tím zabýváte.
  Představuji si nové díly se zárukou.
  Já sám nemám takový přehled o základních deskách a rád bych měl již něco
  doporučeno, s čím jsou zkušenosti.
  Nemusí to být zase to nej,nej ...
  Případnou odpověď prosím na můj e-mail   ok1ia@seznam.cz   - aby Admin
  nekřičel, že tady je reklama...