Datasheet poradne elektronky

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Pátek Listopad 7 22:33:03 CET 2008

aaaale, vcera som bol sice pekne nasraty lebo na sluzobke som zazil
francuzsko 'par excellence' (vsade prezamestnanost a zeleznice
strajkovali takze sme sa ledva dostali na letisko) ale po dlhom case som
zase videl kus poriadnej elektroniky. Na zeriave visel asi 5 tonovy
transformator oblozeny plosakmi na ktorych bolo asi 400 kusov 50
amperovych vysokonapatovych diod zapojenych v serii. Dobre padlo :-P
A bol som asi 2 kilometre od toho pol megawattoveho vf zosilnovaca
osadeneho tranzistormi ktory som tu uz par krat ukazoval, ale uz sme
nemali cas ist na exkurziu lebo sme riesili "pracovne zalezitosti". Des
taky nadriadeny :-)
b.