Datasheet poradne elektronky

azehw azehw@volny.cz
Pátek Listopad 7 22:28:28 CET 2008

Také jsem vygooglil stránky s radary P-15 a P-12, které jsem důvěrně poznal.
Mimo jiné jsem se dočetl, že modernizovaná verze P-12, označení P-18 (8+8
Yagin nad sebou, UHF pásmo) byla použita nedávno ve válce v Jugoslávii a
jako jediný radar byl schopen detekovat emerická stealth letadla. My jsme s
P-12 běžně sledovali americké BlackBirdy a U-2 ve výškách nad 20 km. Přitom
na štítku "naší" P-12 byl rok výroby 1947....já ty ruské konstruktéry
nepodceňuji.
AZE

----- Original Message -----
From: "Jan Waclawek" <konfera@efton.sk>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, November 07, 2008 9:58 PM
Subject: Re: Datasheet poradne elektronky

Sak pise ze nie pripona A...

Ale ten bukvickovsky web je kuzelny, stale narazam na nieco co mi pripomenie
ten socik. Teraz som len chvilku guglil tu lampu a preguglil som sa k
lokomotivam a dieselagregatom do 1000kW...
http://www.kolomnadiesel.com/productions/

wek

PS. Ta hlaska o nepritomnosti virusov posobi rovnako debilne vo vsetkych
jazykoch, aj vo francuzstine... Ja viem ze za to nemozes.