HDD player

Josef Štengl ok1ced@nagano.cz
Pátek Listopad 7 14:24:47 CET 2008

Jestli se nemýlím tak geode má zvukový chip přímo na švábu, protože má
stejné označení jako chipset, který je tám taky. Je relativně lepší než
na noťasi FSC U 9200, ale pro slušnější audio řetězen je to
nedostaatečné. Ale většina těhto zařízení má PCI zběrnici, takže se dá
slušnější zvukovka dodat.
V navídce jsem viděl nějaké geody se sata, je jich ale málo a stály
docela dost.
ced