Aukro problem

Prichy prichy@volny.cz
Čtvrtek Listopad 6 22:23:27 CET 2008

Jazykova bariera? Mno, osobne kupuji na aukru a to umim fakt jen
hodne mizerne jen tu anglictinu.

Je to jako na dovolene, taky neumite jazyk a nakoupite si :-D

No, a kdyz vznikne problem, tak se holt nekdo najde, kdo pomuze.

Problem v doprave je u vetsich tezsich veci, uz mi prislo nekolik
veci kupodivu v obalce "se snurkou na knofliku" a nikdo to neukradl
ani zde v cechach :-D (i kdyz uznavam, ze toto je nejvetsi slabinou)

prichy