Prevod HEXa souboru

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Čtvrtek Listopad 6 20:58:03 CET 2008

>PSpad ?

Len amateri pouzivaju nastroje priamo urcene na riesenie problemu... ;-)

Podobny problem sme pred par dnami s kolegom namiesto vypisovania do hw-listu riesili natiahnutim hexov postupne do Elnekackeho softu (chvalabohu chodi aj bez pripojeneho programatora, komu by sa chcelo pre neho chodit do vedlajsej miestnosti ;-) ), ulozenim - tymto sa pekne hexy sformatovali a dali sa uz potom porovnat v zabudovanom textovom porovnavaci TotalCommandera...

Kedysi som toto mal automatizovane cez hex2bin->bin2hex, ale malo to aj ine priciny preco som to tak robil.

wek