Zdroj 12V/6A

Zdenek zdej@atlas.cz
Čtvrtek Listopad 6 20:25:38 CET 2008

Podle stranek vyrobce je max 130 PSI = 9 bar. Porovnavat s jinyma to moc
nejde. Tohle ma 15 litru nadrz na vodu, prutok 1,5 l/min, udajne by to
melo stacit na umyti 5 kol. Recenzi jsem cetl pomerne pozitivni, ale sam
to posoudit nemuzu.
Plnohodnotna wapka to neni, ale na odbahneni kola by to, doufam, stacit
mohlo. Typicky v situaci, kdy z vyjizdky prijedu k autu a potrebuji
nalozit ciste kolo. Proti reseni vodou z lahve nebo hledani potoka mi to
prijde efektivnejsi (az na cenu).

Zdenek