Aukro problem

aze azehw@volny.cz
Čtvrtek Listopad 6 19:01:32 CET 2008

Musím si ulevit: Hovada.

Po několika dnech urgencí a žádostí o vysvětlení přišel email:
"Uživatel, který je fyzickou osobou, je povinen při registraci zadat jméno,
příjmení, plnou adresu (stálou či přechodnou), zemi a region, e-mailovou
adresu, telefonní číslo, uživatelské jméno a heslo. Jelikož tato podmínka
nebyla u Vás splněna (chybí jméno), byli jsme nuceni Váš účet zablokovat.
Pokud se zavážete údaje doplnit, budeme moci Váš účet odblokovat. Poté
budete vyzván k doplnění povinných údajů. Pokud by se tak nestalo, mohl by
být Váš účet opět odstaven. Děkuji za pochopení. Přeji hezký den. S
pozdravem Ondřej Gazdoš, Aukro tým"

Na stránce "editace osobních údajů" je uvedeno: Aktivní - zasláno na adresu:
A Žeravík Ing. Na toto jméno a adresu ten jejich "Aukro tým" loni poslal
dopis s aktivačním číslem.
Tak to jim písmenko A. nevadilo? Nemají ani tolik slušnosti, aby napsali
email, abych to opravil. Je to tam rok a půl.

Další věc: Údaje na stránce "Editace osobních údajů" NELZE kromě regionu nic
editovat. Proč? Účet je blokovaný. Jsou ti lidi vůbec normální?
Cože je to za pitomce?
Tady je výpis:

http://www.justice.cz/xqw/xervlet/insl/report?sysinf.vypis.CEK=700013936&sysinf.vypis.rozsah=aktualni&sysinf.@typ=transformace&sysinf.@strana=report&sysinf.vypis.typ=XHTML&sysinf.vypis.klic=f8b9ed503455fe8fbdd5c046bf62bae9&sysinf.spis.@oddil=C&sysinf.spis.@vlozka=51717&sysinf.spis.@soud=Krajsk%FDm%20soudem%20v%20Brn%EC&sysinf.platnost=06.11.2008

No nic, byl jsem bez nich doposud, budu i dál.
AZE