Zdroj 12V/6A

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Čtvrtek Listopad 6 18:29:40 CET 2008

Prenosna wapka, tim myslite vysokotlaky vodni stroj?
Pokud ano,tak ta prenosna musí byt skutecne sily zdroj, s temi 72W to snad
ani nemuze strikat o tlaku nemluve.
Hobby stroje mají 1000-1600W a poloprofil kolem 3kW.

Notebookovy zdroj vam dlouhodobe spise neprezije, PC zdroje lepsi konstrukce
asi ano

Zdravim.

Mam v planu koupit prenosnou wapku napajenou z palubni site.
Predpokladam, ze se obcas pouzije i bez auta.
Ma smysl bastlit nejaky zdroj z 230V na 12..14V? Prip. pouzit upraveny z PC?
Libil by se mi treba spinany zdroj k NB, ale otazka je, jestli vydrzi
indukcni zatez + rozbehovy proud.

Zdenek