HDD player

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Čtvrtek Listopad 6 10:20:50 CET 2008

A co DOSovský přehrávač? Ukazuje LFN, lze jej dálkově ovládat, nové DOS7 umí
i velké partišny,...

Anebo linoxový, jednodisketový moof linux je mp3 přehrávač (link na stažení
dám).

----- Original Message -----
From: Martin Patka

chtel bych si nejak vyresit "domaci hudebni centrum".

Moje predstava je pouzit nejaky levny USB HDD-player a k tomu
pripojit nejaky maly displej s AV vstupem (zatim predpokladam
pouziti 7" LCD AV monitoru za 99$ z DX). Casem bych se na to

take zklamany. Sice pracuje tak, jak ma, ale na obrazovce je na pozadi
s obláčky uprostred maly ramecek, ve kterem je file-list, ktery ma pouze 6
radku
a jmeno pisnicky je orezano na 12 znaku. Pro prehravani videa nebo fotek
je to asi dostacujici, ale moji predstave o MP3 prehravaci to naprosto
nevyhovuje.

Moje predstavy/pozadvky na ten HDD player jsou:

- co nejvetsi vyuziti plochy obrazovky pro file-list
- musi podporovat disky o velikosti 500 nebo 640GB (SATA), vhodna
  by byla i podpora NTFS, v zadnem pripade nechci nic, co musi
  velky disk delit do malych partition
- libilo by se mi i to rozhrani USB-Host
- cena tak do $100