Aukro problem

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Čtvrtek Listopad 6 10:17:22 CET 2008

Zdravím,

> [...]
> fyzickou osobou, je povinen při registraci zadat jméno, příjmení, plnou
> adresu (stálou či přechodnou), zemi a region, e-mailovou adresu,
> telefonní číslo, uľivatelské jméno a heslo.
> Jelikoľ doąlo k poruąení naąich Obchodních podmínek, museli jsme Váą
> uľivatelský účet odstavit.
> V případě, ľe projevíte zájem o sjednání nápravy, můľeme se dohodnout na
> opětovném obnovení vzájemné spolupráce.
> Pokud máte jakékoliv pochybnosti a chtěl(a) byste reagovat na tento
> email, pouľijte prosím níľe uvedený odkaz na kontaktní formulář:

Hmm, asi jste se stal pro někoho nepohodlným :-(. Mně se to zatím nestalo,
ale vím ze svého okolí o podobné situaci. Jednomu známému se stalo, že nabízel
v aukci nějaké zboží. Volal mu někdo, že to chce koupit mimo aukro, ani neuvedl
důvody, ale nabízel částku, která sice byla o něco vyšší než aktuální cena, ale
patrně by před koncem aukce byla překonána. Ten dotyčný to samozřejmě odmítl.
Pak mu byl stejně záhadně zablokován účet, takže aukce byla zrušena, a pak se
zase ozval ten člověk a naprosto drze se ptal "tak co, ještě neprodáte ?"

> Denně píšu "mému týmu Aukro" prostřednictvím doporučeného postupu o
> vysvětlení. Neodpovídají, prostě mrtvý brouk.
> Co je to proboha za firmu? Něco takového jsem na ebay nezaznamenal, i přes
> mou mizernou němčinu a angličtinu jsem se vždy domluvil, a hlavně, vždy byla
> ochota rychle se domluvit.
> Prý jsou to Poláci, psal mi jeden z prodejců, problémy jsou tam prý časté.

Ebay je firma, která si to nemůže dovolit. Je totiž primárně americká a tam by
ji každý dal za takovouhle věc k soudu - ušlý zisk při aukci, nemožnost koupit
dražené zboží atd. Tam prostě jsou zvyklí, že se musí chovat solidně. Ovšem
poláci (skutečně, rodná odnož aukra se jmenuje allegro.pl) jsou šlendriáni,
u nich je to ještě horší než u nás. Nebudou-li chtít, tak se prostě neozvou,
vědí, že k soudu je nedáte...

> A ještě jedna, první negativní zkušenost s tímto nákupem, bohužel opět jde o
> vyčůraného Čecha. Nejde o velkou částku, ale ... Mám koupený zesilovač s
> kopiemi 6N1P (znalci vědí :)) "Nabízím ruské, nepoužité, 5 kusů."  Došly 4
> kusy + 1 jiná, všechny použité, zrcadla na sklech baněk proti katodám.... To
> si NIKDO na ebay nedovolil, naopak, mnoho z nich poslalo i věci navíc,
> například vydražený gramofon Revox a k němu 2 nové náhradní jehly a podobně.
> Holt jsme v česku......

Ano, to je pravda. Za to ale už nemůže Aukro, ale prodávající. Měl by dostat
negativ, jak se sluší a patří, ovšem bez proměření elek na testeru bych ještě
počkal, protože už jsem viděl zaručeně nové elky, které měly proti katodě
zrcadla (skoro průhledná, ale znatelná) již ze zahoření. Pokud jsou na nich ale
i jiné stopy používání (vybledlé nápisy či špína atd.) tak to je rovnou na
negativ.

> Taxem si postěžoval, no uvidíme....

Držím palce. Dejte vědět, jak to dopadlo.

> Zdraví AZE

S pozdravem Pavel Troller