Aukro problem

aze azehw@volny.cz
Čtvrtek Listopad 6 09:39:45 CET 2008

Sotva se vyřešil "problém" s ucpanými dráty na PayPal, je zde další. Asi to
nevyřešíme, ale zajímaly by mne vaše zkušenosti.
Mám registraci asi 1,5 roku, dopis s aktivačním kódem, od té doby jsem nic
neměnil. Během posledních asi 3 týdnů jsem vyhrál nějakých 10 aukcí, samá
pozitivní hodnocení.
Asi v pátek po jedné z nich přišel email:

Dobrý den,
S lítostí Vám oznamujeme, ľe jsme byli nuceni zablokovat Váą uľivatelský
účet.
Podle naąich Obchodních podmínek platí, ľe kaľdý uľivatel, který je
fyzickou osobou, je povinen při registraci zadat jméno, příjmení, plnou
adresu (stálou či přechodnou), zemi a region, e-mailovou adresu,
telefonní číslo, uľivatelské jméno a heslo.
Jelikoľ doąlo k poruąení naąich Obchodních podmínek, museli jsme Váą
uľivatelský účet odstavit.
V případě, ľe projevíte zájem o sjednání nápravy, můľeme se dohodnout na
opětovném obnovení vzájemné spolupráce.
Pokud máte jakékoliv pochybnosti a chtěl(a) byste reagovat na tento
email, pouľijte prosím níľe uvedený odkaz na kontaktní formulář:
 http://www.aukro.cz/contact/bwcontact.php?id=7094815&t=1

Žádné další vysvětlení, proč, nic.
Denně píšu "mému týmu Aukro" prostřednictvím doporučeného postupu o
vysvětlení. Neodpovídají, prostě mrtvý brouk.
Co je to proboha za firmu? Něco takového jsem na ebay nezaznamenal, i přes
mou mizernou němčinu a angličtinu jsem se vždy domluvil, a hlavně, vždy byla
ochota rychle se domluvit.
Prý jsou to Poláci, psal mi jeden z prodejců, problémy jsou tam prý časté.

A ještě jedna, první negativní zkušenost s tímto nákupem, bohužel opět jde o
vyčůraného Čecha. Nejde o velkou částku, ale ... Mám koupený zesilovač s
kopiemi 6N1P (znalci vědí :)) "Nabízím ruské, nepoužité, 5 kusů."  Došly 4
kusy + 1 jiná, všechny použité, zrcadla na sklech baněk proti katodám.... To
si NIKDO na ebay nedovolil, naopak, mnoho z nich poslalo i věci navíc,
například vydražený gramofon Revox a k němu 2 nové náhradní jehly a podobně.
Holt jsme v česku......

Taxem si postěžoval, no uvidíme....
Zdraví AZE