Notebook pro ženu

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Středa Listopad 5 21:48:42 CET 2008

Cekal jsem, kdo tu na to kapne!  Presne tak to je !  Nejde o to co to
umi, ale jak to vypada. Konkretne nedavno takhle nakupovala mobil jedna
moje spolupracovnice. Nachomejt jsem se k tomu a snažil vysvětlit něco o
bezdrátové handsfrree. Jí  stejně nejvíc zajímalo, jak ten fén vypadá a
se slovy "telefonovat to určitě bude" jsem se stal němým svědkem další
komunikace už jen s prodavačem :

"A máte tenhleten placatej roklápěcí taky v růžové barvě?"
"Ne ten se dělá jen stříbrný a černý"!
"Hm, tak to ne, tak tenhle  co jste mi ukazovali předtím a k tomu ten
růžový housing, nebo jak tomu novému krytu říkáte....a kde mi ten kryt
vymění?".
"No můžeme i tady, ale přijdete o záruku"
"To nevadí, hlavně že to bude v růžové"