Re: Notebook pro ženu

Kosťa info@mcu.cz
Středa Listopad 5 13:52:26 CET 2008

Ale, ale pánové,
tady přece nejde ani tak o to co to umí, ale jak TO vypadá :))
Ženská se chce před spolužáky chlubit, doma má počítač, ve skříni plnotučnej
notebook,
jenže ona by ráda něco "pěkného" - občas na tom ve škole něco udělá, ale
převážně
na tom bude spolužákům ukazovat fotky, ten skype, office a další je spíš můj
požadavek,
aky koza i po sežrání zůstala pokud možno celá :))

Ale já to avizoval v titulku - NOTEBOOK PRO ŽENU

Takže zatím vyhrává ten Acer a to barvou a z mého pohledu především cenou -
to nemá být až tak užitečné, ale především pěné :))

S pozdravem
Kosťa