OT: Notebook pro ženu

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Středa Listopad 5 12:41:24 CET 2008

Ten rozdil je 350 gramu (1100 vs. 1450). U me prave vyhral ten disk.
Zdalo se mi tech 4+8GB malo. Vim ze se tam da dat az 16GB SD karta, ale
to uz je treti disk v systemu.
Trochu me volbe pridalo i to, ze jsem jej koupil za 8500 Kc s 2GB RAM
(byl 2 mesice stary). Mam jej v cerne barve, provedeni dobre, ale
"klape' mi baterka. Budu ji muset podlozit.
Porovnani je zde:
http://event.asus.com/eeepc/comparison/eeepc_comparison.htm

Martin Hanek