Re: OT: Notebook pro ženu

Pavel Kutina hw@prelude.cz
Středa Listopad 5 12:22:14 CET 2008

Ja jsem pri nakupu vahal mezi 901 a 1000H a nakonec 901 vyhrala navzdory
mensi hlavesnici, mensimu displeji (ale se stejnym rozlisenim) a "pouze"
4+8GB SSD. Tech "par" centimetru (a pulkilo) navic znamenalo, ze se mi to do
fotobatohu nevejde, navic je HDD prece jen v terenu o neco choulostivejsi na
zachazeni. U te 901 s SSD nemam problem nechat kopirovat kartu do masiny, tu
zaklapnout (mam nastavene jen zhasnuti displeje, pri zaklapnuti neusina),
cele to narvat do baglu a zase se o kus nekam dal odsunout. S HDD bych si to
nedovolil.

Proti 901 nemuzu rict kriveho slova, na tu klavesnici jsem si zvyknul celkem
snadno (nepisu vsema deseti a navic jsem dlouho pouzival Psiona).

EEE je fajn volba, v perletove bile vypada velice neobvykle a zenam (a mne)
se libi :) Ovsem tata to komentoval, ze to vypada jako neco do kuchyne, tak
je to asi vec nazoru.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Martin Hanek" <martin.hanek@centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, November 05, 2008 12:01 PM
Subject: Re: OT: Notebook pro ženu

Mam asi 14 dnu Asus Eee PC 1000H s 80Gb diskem. Ma taky Atom 1.5GHz, 1GB
RAM (mam tedy dokoupeno 2GB) - ma jeden slot, takze se 1Gb vyhodi a
osadi 2GB, 80GB HDD, 10" dipslej, LAN, 3xUSB, WiFi, BT, 1.3MPix kamera,
ctecka SD karet (pry umi az 16GB SDHC), XP Home. Treba zde:
http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=58024
Dela se i verze se 160GB HDD:
http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=59093

Cetl jsem dost clanku a rozhodoval se mezi 8,9" a 10". Vsude psali, ze
ten mensi ma malou klavesnici a je spatne pouzitelna. U ty 10" je to lepsi.

Martin Hanek