Hodiny s digitrony

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Úterý Listopad 4 15:02:52 CET 2008

mam nieco v osciloskope. Asi objednam sacek 100ks a skusim povyberat
rovnake. Problem s touto konstrukciou bol taky ze ako rychlo na mna to
nadsenie prislo (ca. sobota) tak rychlo aj odislo (asi 2 hodiny po
zacati skladania prototypu na overenie principu v pondelok vecer).
Jeden samostatny bit fungoval skoro vzdy (prepinal som vybitim
kondenzatora). Vazba medzi dvoma bitmi relativne fungovala ale nie na
100%. Medzi roznymi sekciami pre jednotlive bity to bolo vzdy ine.
Ako som uz spominal - ak som spravne pochopil funkciu toho elementraneho
bloku tak sa tam hra na pomerne presny prechod medzi stavom hori a
nehori co je rozdiel mozno 5V pri napajani 160V a uz to nefunguje. Chce
to este trochu popracovat...