Doporucte male nejazyckove rele

Ladislav Vaiz spam@nagano.cz
Úterý Listopad 4 08:28:54 CET 2008

Tak to asi mate neco spatne nebo mate smulu.
Pouzivame G5V1 pod zhruba stejnou zatezi u cca stovek kusu a neodchazi.
Spatne muze byt napriklad, kdyz uplne neotevrete tranzistor. Rele sepne,
ale kontakt drzi mensi silou a pak odchazi. Nebo se mi povedlo u
ovladani rele multiplexovanou maticovou klavesnici budit rele jen
stridou 1/4. Opet rele sepne, ale kontakty odchazi.
Lada