S-7119BF katalogový list ?

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Pondělí Listopad 3 22:27:05 CET 2008

Já už tady s těmi CTCSS dekodéry laboruju docela dlouho a konkrétně ten
FX 365 mám taky na pokusňáku postavený.
Když něco dělám, chci to mít co nejlepší......

Dle mých testů je  S-7119BF  mnohem lepší,  hlavně pracuje v daleko
větším rozsahu vstupních úrovní, než ten FX 365.
A to jsem  vlastně používal okopírované zapojení , k FX 365 jsem měl
datasheet. Jo a u toho FX 365 mi nechce kmitat krystal. Mám asi 5
různých šutrů, prostě špatně nasazuje, nespolehlivě.  Laboroval jsem s
kondíky okolo něj, docela kritický je i odpor 1MOhm paralelně ke
krystalu. Nakonec jsem použil externí 1MHz  "kostičku"  stejně, jako to
bylo použito v  nějakém CTCSS modulu se stejným švábem od Teletry. Oni
asi věděli, proč to tak udělali. :-)
Také některé dekodéry CTCSS v PMR stanicích  ( integrované většinou do
procesoru stanice ) jsou docela odfláknuté. Když za FM detektor takové
stanice pověsím tu 7119 je to mnoohem lepší. Dokáže to "rozluštit"
značně zašuměný signál, dovolím si tvrdit, že je to  nekomunikovatelný,
nicméně subtón to slyší.
Takže mám k obvodům řady FX od CML nějakou nedůvěru, navíc vzhledem k
ceně je to pro mě prostě propadák. Ke všemu se velmi špatně shánějí. V
dobách , kdy šlo poslouchat policii na 76MHz se používaly FX118 a FX128
na dekódování otočeného nf spektra. Tyhle šváby taky nikde nebyly (a
dosud nejsou) a když ano , tak za nekřesťanské peníze. Šlo to nahradit
IO  od Mitshubitshi  (M64021FP)  za zlomkovou cenu a s minimem externích
součástek.  Jen šutr , odpor a dva kondy....

JaKub