S-7119BF katalogový list ?

Miroslav Mraz mraz@seznam.cz
Pondělí Listopad 3 21:31:35 CET 2008

No ono to nebylo MCU, ale malé PC, na metodě to však nic nemění. V
podstatě se počítá korelace vstupního signálu s tóny ZVEI normy a ta se
vyhodnotí. Za periodu vzorkování to tedy musíte zvládnout 15x.
Vzorkování u rádia stačí 8kHz, ale i tak Geode na 300 MHz mi zvládla
dekódovat najednou tak 4 rádia. Takže nějaký malý ARM by to pro jedno
rádio zvládnul taky. A pokud  chcete CTCSS jen otevírat převaděc nebo
squelch u rádia, tak bych doporučil Goertzelovu metodu - je jednoduchá,
citlivá a výpočetně nenáročná. Lze najít na Webu.
Mrazík