Sopftware na skladani odporu?

intranet intranet@iss-copbrno.cz
Pondělí Listopad 3 15:36:30 CET 2008

Neproslo poslani softu takze kdo mate zajem zkusit par bajtu stahnout tak je
to na http://atmel.unas.cz/odpory.zip

JL

----- Original Message -----
From: "k.novo" <k.novo@seznam.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, November 03, 2008 2:23 PM
Subject: RE: Sopftware na skladani odporu?

Dekuji za odkazy, +- je to presne to co jsme si predstavoval

Castecne mate pravdu, ale ne vsude lze pouzivat odpory 5%. V mem konkretnim
pripade mi z CADu pro navrh filtru vypadl seznam odporu z nichz nektere jsou
z rady E96. Koupit lze mozna celou civku a u nekterych hodnot jeste s
obtizemi, z hlavy jsem misto toho placnul dva odpory seriove, paralelni
razeni mi z hlavy tak dobre nejde a kupodivu se ukazalo jako 3x presnejsi.

Jako prudic, bych jeste uvital moznost skladani z vybranych hodnot (ma
suplikova E24 ma jiste mezery), ale to bych si asi musel napsat sam :-)

V kadem pripade jeste jednou dik.
KN

>Neni to nahodou tak ze pokud mam treba odpor 2,2 z radu s 5% presnosti
a ja potrebuji treba 2,25 tak si musim opatrit hrst odporu 2,2 a merit
a vybirat protoze v te presnosti mohou byt odpory od cca 2,1 do 2,3 a do
toho
rozmezi se pozadovany odpor vejde?