S-7119BF katalogový list ?

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Neděle Listopad 2 21:57:34 CET 2008

Já jsem na netu nalezl toto:
http://www.naxnet.or.jp/~masafumi/haifu02.html
psal autorovi, ale bohuzel  neodepsal. V podstate teze nikdo ohledne
datasheetu nereaguje.
Chystám se na "reverse engenering" z obrázku a pl. spoje.
Programovat to jde paralelně určitě - to už mi jako dekoder chodi na
stole.  A seriove to původne chodi - tak to pracuje v TRXu CT-170)
Ja jsem koupil par modulu s timto svabem v Holicich a chtel bych to
rozhejbat k prevadeci.
Jinak jsou dekodery CTCSS pomerne drahe. Zapojeni  S-7119 je pomerne
podobne obvodu MX375/P , z toho  ( a z puvodni desticky) jsem vychazel.
Jinak mohu poskytnout schema modulu, ktery je v CT-170 pouzit.

Na téhle
http://translate.google.cz/translate?hl=cs&sl=ja&u=http://www.ne.jp/asahi/ham/js1rsv/denki/rensai-lst.htm&sa=X&oi=translate&resnum=5&ct=result&prev=/search%3Fq%3DS-7119BF%2Bctcss%26hl%3Dcs%26lr%3D%26sa%3DG
 japonské stránce je  pois ( číslo časopisu ) kde byl pois / návod
uveden.... jedná se o nějaký "*Electric City Expedition"  - volně
přeloženo překladačem  a je to číslo 5/1995

*